Regulamin sklepu internetowego www.hvyt.pl

Niniejszy Regulamin określa zasady składania i realizacji Zamówień poprzez stronę internetową działającą pod adresem URL: www.hvyt.pl

Użytkownik ma prawo przed złożeniem Zamówienia do negocjacji warunków Umowy sprzedaży ze Sprzedającym. W przypadku zrezygnowania przez Użytkownika z możliwości zawarcia Umowy sprzedaży w drodze indywidualnych negocjacji, zastosowanie ma niniejszy Regulamin.

Rozdział I - Definicje

Użyte w niniejszym Regulaminie pojęcia oznaczają:

  • Sprzedający – Pani Marta Wontorczyk, prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą pod firmą HVYT by Marta Wontorczyk pod adresem: ul. Głogoczów 996, 32-444 Głogoczów, gmina Myślenice, na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej RP nadzorowanej przez Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii, organ dokonujący wpisu Sprzedającego do CEiDG: Urząd Miasta Mogilany, NIP: 676-257-05-84, REGON 384282914, e-mail: hello@hvyt.pl;
  • Sklep internetowy – platforma internetowa prowadzona przez Sprzedającego pod adresem URL: hvyt.pl, umożliwiająca zawarcie Umowy sprzedaży;
  • Zamawiający – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych (w tym osoba prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą), osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu internetowego;
  • Użytkownik – każda osoba korzystająca ze strony Sklepu internetowego;
  • Towar lub Towary – gałki, uchwyty meblowe, klamki, wieszaki oraz inne produkty oferowane przez Sprzedającego do sprzedaży detalicznej;
  • Strona Towaru – pojedyncza podstrona, na której przedstawione są szczegółowe informacje o Towarze;
  • Cena – cena brutto Towaru widoczna obok informacji o Towarze, nie uwzględniająca kosztów dostawy ani dodatkowych kosztów zaakceptowanych przez Zamawiającego;
  • Zamówienie – oświadczenie woli Zamawiającego złożone za pośrednictwem Sklepu, określające Towar lub zestaw Towarów do realizacji;
  • Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
  • Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów zawarta między Sprzedającym a Zamawiającym za pośrednictwem Sklepu, a w przypadku Konsumenta – zawierana na odległość zgodnie z ustawą konsumencką;
  • Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z działalnością gospodarczą, zgodnie z art. 22(1) Kodeksu cywilnego;
  • Konto Zamawiającego – narzędzie dostępne w systemie Sklepu, umożliwiające m.in. śledzenie realizacji Zamówienia, przeglądanie historii oraz edycję danych;
  • Login – adres e-mail podany podczas rejestracji w Sklepie, wymagany wraz z Hasłem do założenia Konta Zamawiającego;
  • Hasło – ciąg znaków wybrany podczas rejestracji Konta Zamawiającego, służący do zabezpieczenia dostępu;
  • Kodeks cywilny – ustawa z dnia 24 kwietnia 1964 r. (t. jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1145 z późn. zm.);
  • Ustawa konsumencka – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2019 r., poz. 134, późn. zm.);
  • Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. (t. jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 123, z późn. zm.);
  • Kodeks dobrych praktyk – zbiór zasad etycznych i zawodowych, o których mowa w art. 2 pkt. 5 Ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym z dnia 23 sierpnia 2007 r. (Dz. U. z 2017 r., poz. 2070, z późn. zm.);
  • Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu internetowego.

Rozdział II - Postanowienia ogólne

Złożenie Zamówienia na Towary oferowane w Sklepie internetowym oraz realizacja Zamówień odbywa się na podstawie niniejszego Regulaminu oraz obowiązujących przepisów prawa. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

Liczba oferowanych Towarów objętych promocją lub wyprzedażą jest ograniczona. Zamówienia na takie Towary realizowane są w kolejności ich złożenia, aż do wyczerpania zapasów. Promocje nie łączą się, chyba że zasady promocji określone są inaczej.

Informacje podane na stronie Sklepu, w tym dotyczące Cen Towarów, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz jedynie zaproszenie do składania ofert określone w art. 71 Kodeksu cywilnego.

Wszystkie ceny są wyrażone w złotych polskich (PLN) i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

Wykorzystywanie Sklepu lub strony hvyt.pl do przesyłania niezamówionej informacji handlowej (spam) lub w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami, naruszający dobra osobiste osób trzecich lub interesy Sprzedającego jest zabronione.

Aby korzystać ze Sklepu, Użytkownik musi mieć dostęp do urządzenia z Internetem, aktywną pocztę elektroniczną, przeglądarkę (np. Firefox, Chrome, Internet Explorer) oraz konto e-mail.

Bezpośredni kontakt ze Sprzedającym jest możliwy poprzez mail, telefon lub formularz kontaktowy dostępny w zakładce Kontakt, gdzie również znajdują się dane kontaktowe Sprzedającego.

Sprzedający informuje, że nie stosuje żadnego Kodeksu dobrych praktyk.

Rozdział III - Usługi świadczone drogą elektroniczną

Usługi świadczone drogą elektroniczną na podstawie niniejszego Regulaminu obejmują umożliwienie dokonywania zakupów w Sklepie, korzystanie z Konta Zamawiającego, przypomnienie Hasła do Konta, polecanie Towarów w serwisach społecznościowych oraz subskrypcję newslettera. Usługi te są dostępne 24h na dobę, 7 dni w tygodniu, i są bezpłatne.

Korzystanie z usługi Konta Zamawiającego wymaga rejestracji i podania danych osobowych (imię, nazwisko, adres, telefon, ewentualnie inny adres dostawy, NIP, adres email – będący jednocześnie Loginem) oraz ustalenia Hasła. Po potwierdzeniu rejestracji dochodzi do zawarcia umowy o prowadzenie Konta Zamawiającego pomiędzy Użytkownikiem a Sprzedającym.

Rejestracja Konta jest bezpłatna, a Login i Hasło mają charakter poufny – Sprzedający nie zna Hasła.

Każdy Użytkownik może posiadać tylko jedno Konto Zamawiającego, które jest niezbywalne. Użytkownik nie może korzystać z Konta innych osób ani udostępniać swojego Loginu i Hasła. Użytkownik może zrezygnować z Konta w dowolnym momencie.

Usługa przypomnienia Hasła polega na przesłaniu na wskazany adres e-mail linka umożliwiającego utworzenie nowego Hasła.

Usługa polecania Towaru w serwisach społecznościowych umożliwia publikację opinii o Towarach – Użytkownik nie otrzymuje za to wynagrodzenia.

Korzystanie z newslettera jest możliwe po wyrażeniu zgody przez Użytkownika. Subskrypcja newslettera powoduje zawarcie umowy o świadczenie usług elektronicznych na warunkach Regulaminu, z możliwością rezygnacji w dowolnym momencie.

Zamieszczając treści za pośrednictwem oferowanych usług, Użytkownik dobrowolnie je rozpowszechnia. Sprzedający udostępnia jedynie narzędzia do publikacji – treści nie są utożsamiane z poglądami Sprzedającego. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za swoje treści.

Użytkownicy nie mogą publikować treści naruszających dobra osobiste osób trzecich, prawa autorskie, tajemnicę przedsiębiorstwa lub normy społeczne, ani danych osobowych bez zgody.

Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną dotycząca Konta, newslettera i pozostałych usług jest zawierana na czas nieoznaczony. Użytkownik może ją wypowiedzieć bezpłatnie, a wypowiedzenie nie wpływa na wykonanie już zawartych Umów sprzedaży, chyba że strony postanowią inaczej.

Sprzedający może wypowiedzieć umowę z 14-dniowym terminem wypowiedzenia, jeżeli:

  • cel rejestracji lub sposób korzystania z usług jest sprzeczny z zasadami Sklepu,
  • działalność Użytkownika narusza normy obyczajowe, nawołuje do przemocy lub narusza prawa osób trzecich,
  • Sprzedający otrzymał zawiadomienie o bezprawności podanych danych lub związanej z nimi działalności,
  • Użytkownik dopuszcza się przesyłania spamu,
  • Użytkownik uporczywie narusza Regulamin,
  • podane dane adresowe budzą uzasadnione wątpliwości, a ich weryfikacja nie przyniosła rezultatu.

Sprzedający dokłada wszelkich starań, aby Sklep działał prawidłowo. W przypadku awarii lub niezgodności usług, Użytkownik ma prawo do reklamacji. Reklamacje proszone są drogą elektroniczną na adres hello@hvyt.pl lub listownie na adres Sprzedającego. Dla usprawnienia procesu reklamacyjnego, prosimy o podanie danych kontaktowych oraz opisanie zastrzeżeń.

Reklamacje dotyczące usług drogą elektroniczną rozpatrywane są do 30 dni, o czym Użytkownik zostanie poinformowany.

Rozdział IV - Zamówienie i zawarcie umowy sprzedaży

Aby dokonać Zamówienia, Użytkownik może (ale nie musi) utworzyć Konto Zamawiającego. W przypadku rejestracji, dane nie muszą być wprowadzane przy kolejnych Zamówieniach.

Zamówienia można składać 24h na dobę, 7 dni w tygodniu, ale realizowane są tylko w Dni robocze.

Zamówienie składa się z wyboru Towaru, ilości, ewentualnie parametrów (np. rozmiar, kolor), kliknięcia „Dodaj do koszyka”, a następnie przejścia do Zamówienia poprzez przycisk lub ikonę koszyka. Następnie Użytkownik loguje się, rejestruje lub kupuje bez rejestracji, ewentualnie zapisuje do newslettera, wybiera sposób dostawy i płatności, rodzaj dokumentu sprzedaży, potwierdza pełnoletniość i akceptuje Regulamin, po czym klika „Zamawiam i płacę”.

Po złożeniu Zamówienia, Użytkownik otrzymuje e-mail z potwierdzeniem i numerem Zamówienia. Umowa sprzedaży zawierana jest w momencie przesłania Zamówienia z nadanym numerem. Umowa jest zawierana w języku polskim.

Do momentu kliknięcia „Zamawiam i płacę”, Użytkownik może zmienić wybór Towarów, ich ilość lub zrezygnować. Sprzedający nie ustala minimalnej wartości Zamówienia.

Treści Umów sprzedaży są przechowywane przez system Sklepu przez okres posiadania Konta Zamawiającego i dostępne tylko stronom Umowy. W przypadku braku Konta, umowy są przechowywane do upływu okresu odpowiedzialności Sprzedającego z tytułu rękojmi.

Rozdział V - Formy płatności, koszty dostawy

Dostępnymi formami płatności są:

  • przedpłata na konto Sprzedającego (przelew bankowy) – numer konta: 91 1140 2004 0000 3302 7916 7100, podany również w e-mailu potwierdzającym Zamówienie;
  • płatność „za pobraniem”, gotówką – przy odbiorze u kuriera, z dodatkową prowizją 2 zł;
  • przedpłata za pomocą systemu płatności elektronicznych – paynow.pl (także karta kredytowa).

Płatności elektroniczne realizowane są poprzez przekierowanie Zamawiającego do serwisu transakcyjnego, a następnie powrót do Sklepu po akceptacji formularza przelewu. System obsługuje spółka PayPro S.A. z Poznania (adres: ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, KRS 0000347935, NIP 7792369887, kapitał zakładowy 4.500.000,00 zł). Dane osobowe są przekazywane PayPro S.A., administrującej danymi. W przypadku przedpłaty, Sprzedający oczekuje zapłaty przez 5 dni roboczych. Jeśli termin zapłaty upłynie, Sprzedający wyznacza dodatkowy termin, po którego bezskutecznym upływie odstępuje od Umowy sprzedaży.

Czas realizacji Zamówienia zaczyna się od wpływu płatności na rachunek bankowy Sprzedającego lub otrzymania potwierdzenia z systemu płatności, bądź zawarcia Umowy sprzedaży (przy płatności za pobraniem).

Zamówienia na terenie Polski realizowane są przez firmę kurierską, a szczegóły dotyczące terminów i kosztów dostawy znajdują się w zakładce Dostawa.

Całkowity koszt dostawy (Cena Towarów plus koszty dostawy) jest widoczny przy składaniu Zamówienia, w e-mailu potwierdzającym oraz w zakładce „Moje konto/zamówienia”. Dodatkowe koszty pojawią się tylko po wyraźnej zgodzie Konsumenta.

Zamówienia o wartości 300 zł i wyżej (bez kosztów dostawy) realizowane są na koszt Sprzedającego.

Rozdział VI - Realizacja zamówienia

Dla danego Zamówienia wiążąca jest Cena z momentu jego złożenia.

Towary dostępne od ręki wysyłane są niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 1 dnia roboczego od wpływu płatności, lub po potwierdzeniu płatności/systemu lub zawarciu Umowy (przy płatności za pobraniem). Towary wysyłane są maksymalnie w ciągu 30 dni, chyba że strony ustalą inaczej.

Przewidywany czas realizacji Zamówienia to suma czasu od przyjęcia Zamówienia do wysłania Towarów oraz przewidywanego czasu dostawy.

Jeśli niektóre Towary nie mogą być wysłane, Sprzedający niezwłocznie informuje Zamawiającego, który ma prawo do rezygnacji z całości Zamówienia, lub z części Towarów, lub wyrażenia zgody na wydłużenie terminu, lub zamiany brakującego Towaru na podobny.

Dostawy realizowane są na terenie Polski, a w przypadku adresu poza granicami Polski, Zamawiający powinien skontaktować się ze Sprzedającym w celu ustalenia warunków dostawy.

Zamawiający zobowiązuje się do odbioru Towarów i zapłaty ceny. W przypadku gdy Zamawiający nie jest Konsumentem, Sprzedający zastrzega sobie prawo własności Towaru do momentu zapłaty.

Po odbiorze Towarów, Zamawiający proszony jest o sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera. W razie uszkodzeń lub niezgodności, należy spisać protokół szkody oraz niezwłocznie zgłosić ten fakt. Reklamacje dotyczące rozbieżności muszą być zgłoszone w ciągu 14 dni.

Na każdy sprzedany Towar wystawiana jest faktura elektroniczna, potwierdzająca zawarcie Umowy sprzedaży. Sprzedający zobowiązuje się do dostarczenia Towarów bez wad, zgodnie z ofertą sprzedaży.

Zamawiający jest informowany o zmianie statusu Zamówienia drogą mailową.

Rozdział VII - Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy

Zgodnie z art. 27 Ustawy konsumenckiej, Konsument ma prawo odstąpić od Umowy sprzedaży w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Termin odstąpienia wygasa po 14 dniach od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub osoba wskazana przez Konsumenta (inaczej niż przewoźnik) weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Konsument musi poinformować Sprzedającego o swojej decyzji w sposób jednoznaczny (np. listownie lub mailowo). Jeśli oświadczenie zostanie wysłane pocztą elektroniczną, Sprzedający niezwłocznie potwierdzi jego otrzymanie na trwałym nośniku (np. e-mail).

Konsument może skorzystać z formularza odstąpienia, który stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu – ale nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin, wystarczy, że oświadczenie o odstąpieniu zostanie wysłane przed upływem 14 dni.

Skutki odstąpienia: Sprzedający zwraca wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wybranego sposobu dostawy innego niż najtańszy) w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia. Zwrot dokonuje się przy użyciu tych samych metod płatności, co w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodził się inaczej. Konsument nie ponosi żadnych opłat za zwrot. W przypadku płatności kartą kredytową, zwrot środków nastąpi na rachunek przypisany do karty kredytowej.

Sprzedający może wstrzymać zwrot płatności do czasu otrzymania Towarów lub dowodu ich odesłania – w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Konsument powinien odesłać lub przekazać Towary na adres: Hvyt by Marta Wontorczyk, ul. Głogoczów 996, 32-444 Głogoczów, niezwłocznie, lecz nie później niż 14 dni od powiadomienia o odstąpieniu. Termin zostaje zachowany, jeśli Towar zostanie odesłany przed upływem 14 dni. Konsument ponosi koszty zwrotu Towarów oraz powinien zabezpieczyć Towary na czas transportu.

Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości Towarów wynikające z korzystania z nich w sposób inny niż niezbędny do oceny ich charakteru, cech i funkcjonowania. Jeśli Towar zostanie zwrócony uszkodzony lub używany w nadmierny sposób, Sprzedający ma prawo pomniejszyć cenę o utraconą wartość.

Zgodnie z art. 38 Ustawy konsumenckiej, prawo odstąpienia nie przysługuje do umów:

  • o świadczenie usług, jeśli Sprzedający w pełni wykonał usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, poinformowanego przed rozpoczęciem świadczenia, że po wykonaniu usługi Konsument traci prawo odstąpienia;
  • w której wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedający nie ma kontroli;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz szybko psująca się lub o krótkim terminie przydatności;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania zwrot jest niemożliwy ze względów zdrowotnych lub higienicznych;
  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została ustalona przy zawarciu umowy, a ich dostawa następuje po 30 dniach, a ich wartość zależy od wahań rynkowych;
  • w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedający przyjechał w celu pilnej naprawy lub konserwacji; jeśli dodatkowo Sprzedający wykonuje inne usługi lub dostarcza inne rzeczy, prawo odstąpienia przysługuje tylko do tych dodatkowych usług lub rzeczy;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeśli opakowanie zostało otwarte;
  • o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
  • zawartej w drodze aukcji publicznej;
  • o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania (nie mieszkalnych), przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli umowa określa dzień lub okres świadczenia usługi;
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli świadczenie rozpoczęło się za zgodą Konsumenta przed upływem terminu odstąpienia i po poinformowaniu o utracie prawa odstąpienia.

Rozdział VIII - Reklamacje

Sprzedający ponosi odpowiedzialność za wady Towaru zgodnie z art. 556 i nast. Kodeksu cywilnego. Jeśli nabywcą nie jest Konsument, odpowiedzialność z tytułu rękojmi zostaje wyłączona na podstawie art. 558 §1 Kodeksu cywilnego.

W przypadku stwierdzenia wad Towaru, Zamawiający może złożyć reklamację drogą e-mailową na adres hello@hvyt.pl lub listownie na adres: Hvyt by Marta Wontorczyk, ul. Głogoczów 996, 32-444 Głogoczów, lub korzystając z gwarancji producenta, przesłać reklamację bezpośrednio do producenta lub serwisu, jeśli do Towaru dołączono dokument gwarancyjny.

Sprzedający nie udziela gwarancji na towary w rozumieniu art. 577 Kodeksu cywilnego, a jedynie przekazuje oświadczenia gwarancyjne producentów.

Zamawiający, wysyłający reklamowany Towar, powinien podać: imię i nazwisko, adres, nr Zamówienia, adres e-mail oraz opisać wadę Towaru i swoje żądania. Do reklamacji dołącza się kopię dowodu zakupu (paragonu).

Reklamacje rozpatrywane są do 14 dni od ich złożenia, a o sposobie rozpatrzenia Użytkownik zostaje poinformowany.

Sprzedający zgadza się na rozstrzyganie sporów konsumenckich zgodnie z ustawą z 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. W razie nieuznania reklamacji, Konsument może skorzystać z procedur pozasądowych i zwrócić się do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Krakowie (ul. Ujastek 1, 31-752 Kraków) lub na stronę www.uokik.gov.pl w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Dodatkowo, Konsument będący osobą fizyczną może złożyć skargę przez unijną platformę ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Rozdział IX - Dane osobowe

Użytkownik, dokonując Zamówienia (bez rejestracji lub po rejestracji Konta Zamawiającego) oraz kontaktując się ze Sprzedającym, przekazuje swoje dane osobowe: imię, nazwisko, adres, e-mail, nr telefonu, ewentualnie nazwę firmy, adres prowadzenia działalności, NIP, adres IP komputera, z którego korzysta.

W przypadku Zamówień bez rejestracji lub kontaktu ze Sprzedającym – podstawą prawną przetwarzania danych jest wykonanie Umowy sprzedaży/świadczenia usług drogą elektroniczną, a w przypadku rejestracji lub newslettera – zgoda Użytkownika, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) lub a) Rozporządzenia RODO.

Administratorem danych osobowych jest Sprzedający. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celów. Dane nie będą udostępniane osobom trzecim bez uprzedniej zgody Użytkownika i nie będą profilowane ani przetwarzane w sposób zautomatyzowany. Więcej informacji znajduje się w Polityce prywatności, stanowiącej integralną część Regulaminu.

Rozdział X - Pozostałe postanowienia

W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego, Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz Ustawy konsumenckiej (dla Konsumentów).

Niniejszy Regulamin nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z prawa państwa Konsumenta – w przypadku korzystniejszych przepisów, obowiązują one obu stron.

Sprzedający ma prawo wprowadzać zmiany w Regulaminie z ważnych przyczyn (np. zmiana przepisów prawa, zmiana zasad funkcjonowania Sklepu). W przypadku zmian, Użytkownik zostanie powiadomiony z 14-dniowym wyprzedzeniem (zmiany zostaną opublikowane na stronie Sklepu, a Użytkownicy posiadający Konto Zamawiającego lub subskrybujący newsletter otrzymają informację mailowo). W razie braku akceptacji zmienionego Regulaminu, Użytkownik może zrezygnować z korzystania ze Sklepu i wypowiedzieć umowę o świadczenie usług.

Treść Regulaminu może być utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie lub pobranie ze strony Sklepu.

Postanowienia Regulaminu należy interpretować w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa.

Głogoczów, dnia 26 sierpnia 2021 roku.

Załącznik nr 1 – wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez Konsumenta.

Formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od Umowy sprzedaży

…………………………………………….
Imię i nazwisko konsumenta
……………………………………………….
adres zamieszkania
……………………………………………….
telefon kontaktowy
……………………………………………….
e-mail
……………………………………………….
nr zamówienia oraz nr paragonu fiskalnego
Hvyt by Marta Wontorczyk, ul. Głogoczów 996, 32-444 Głogoczów,
z dopiskiem „odstąpienie od umowy www.hvyt.pl”

Oświadczenie konsumenta o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

Działając zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 31.05.2014 roku o prawach konsumenta, niniejszym oświadczam, że odstępuję od umowy sprzedaży następujących towarów …

Umowa sprzedaży została zawarta z Hvyt by Marta Wontorczyk w dniu ………….. roku, a odbiór przeze mnie Towarów nastąpił w dniu ……………….. roku. [i]

Proszę o zwrot środków na następujący rachunek bankowy: ……………..

…………………………………..

Data i podpis konsumenta (tylko jeśli dokument będzie wysłany do Sprzedającego w wersji papierowej)

[i] Niepotrzebne skreślić